مقاله ترجمه شده تاثیر حاکمیت شرکتی در بهره وری سرمایه های فکری و عملکرد مالی

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده تاثیر حاکمیت شرکتی در بهره وری سرمایه های فکری و عملکرد مالی، در قالب فایل word و در حجم 35 صفحه، بهمراه مقاله انگلیسی زبان اصلی.

این مقاله ترجمه ای است از مقاله ای که اصل آن را می توانید به صورت رایگان از اینجا دریافت کنید. فایل زبان انگلیسی 26 صفحه و مربوط به سال 2014 می باشد.


عنوان مقاله زبان اصلی:

Impact of Corporate Governance on Intellectual Capital Efficiency and Financial Performance

سال انتشار: 2014
محل انتشار:

Pakistan Journal of Commerce and Social Sciences 2014, Vol. 8 (2), 305- 330


بخشی از مقدمه:
حاکمیت شرکتی (CG)، بعنوان مکانیزمی برای رسیدن به بهره برداری هرچه بیشتر می باشد. همچنین  نقش مهمی را در ثبات و پایداری،  تولید، سود آوری در مقابل چالش های جدید از سهم آزادی در محیط  زیست جهانی، ایفا می کند. حاکمیت شرکت های بزرگ نیز ممکن است با این چالش ها مواجه شوند. در  قرن اگاهی و اطلاعات از طریق بهره برداری از بهترین سرمایه های فکری می توان نتایج خوب و رضایت  بخشی کسب کرد. اگاهی در سازمان بعنوان عاملی پایدار در مزیت رقابتی کسب و کار به شمار می رود. با   تغییر دوران به عصر اقتصادی امروزه، مدیران شرکت های بزرگ با ایجاد سرمایه های فکری خود می توانند   منابع خود را به حداکثر میزان برسانند. در نتیجه در رقابت با سازمان های تجارتی دیگر موفقیت خود را  کسب کنند. (Roos et al. 2005)

دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 19866 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: docx

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:268 کیلوبایت

 قیمت: 27,500 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید. پس از دانلود و نصب نرم افزار، روی فایل دانلودی خود کلیک راست کرده، و گزینه Extract here را انتخاب نمایید. فایل از حالت فشرده خارج خواهد شد.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word و قابل ویرایش ترجمه مقاله به همراه فایل pdf مقاله انگلیسی