ترجمه فصل 13 کتاب مدیریت زنجیره تامین چوپرا (Sunil Chopra)

دسته بندي : فنی و مهندسی » صنایع
توضیحات:
ترجمه فارسی فصل 13 کتاب مدیریت زنجیره تامین تالیف چوپرا (Sunil Chopra)، با عنوان  حمل و نقل در مدیریت زنجیره تامین (Transportation in the Supply Chain)، در قالب فایل word و در حجم 27 صفحه، بصورت سلیس و روان و ویرایش شده.

کتاب مدیریت زنجیره تامین چوپرا یکی از معروفترین مراجع این رشته بویژه در ایران است. بیشتر اساتید به دلیل نگاه کل نگر و همه جانبه آن و اشاره به تقریبا تمامی جنبه های مطرح در زنجیره تامین این کتاب را به دانشجویان معرفی می کنند.

بخشی از متن ترجمه:
حمل و نقل اشاره به حرکت محصول از یک مکان به مکان دیگر دارد تا یک راه در زنجیره تامین برای خدمات رسانی به مشتری ایجاد نماید. حمل و نقل یک محرک مهم در زنجیره تامین است زیرا محصولات به ندرت در یک محل تولید و مصرف می شوند. حمل و نقل یک بخش قابل توجهی از هزینه هایی است که اغلب زنجیره های تامین متحمل می شوند. در واقع، فعالیت حمل و نقل بیش از 10 درصد از تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سال 2002 را در بر گرفته و فقط در سه بخش مسکن، درمان و خوراک سهم بیشتری از تولید ناخالص داخلی بیشتر از حمل و نقل بوده است. نزدیک به 20 میلیون نفر در سال 2002 در مشاغل مربوط به حمل و نقل اشتغال داشته اند که حدود 16 درصد از کل اشتغال آمریکا را در بر می گرفت. نقش حمل و نقل حتی در زنجیره تامین جهانی نیز هم اهمیت زیادی دارد ...
دسته بندی: فنی و مهندسی » صنایع

تعداد مشاهده: 22196 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 27

حجم فایل:494 کیلوبایت

 قیمت: 70,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مهندسی صنایع، مدیریت و ...


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل دانلودی، از نوع فایل word و قابل ویرایش می باشد