ترجمه فصل 14 کتاب مدیریت زنجیره تامین چوپرا (Sunil Chopra)

دسته بندي : فنی و مهندسی » صنایع
توضیحات:
ترجمه فارسی فصل 14 کتاب مدیریت زنجیره تامین تالیف چوپرا (Sunil Chopra)، با عنوان تصمیمات منبع یابی در مدیریت زنجیره تامین (Sourcing Decisions in a Supply Chain)، در قالب فایل word و در حجم 38 صفحه، بصورت سلیس و روان و ویرایش شده.

کتاب مدیریت زنجیره تامین چوپرا یکی از معروفترین مراجع این رشته بویژه در ایران است. بیشتر اساتید به دلیل نگاه کل نگر و همه جانبه آن و اشاره به تقریبا تمامی جنبه های مطرح در زنجیره تامین این کتاب را به دانشجویان معرفی می کنند.

بخشی از متن ترجمه:
خرید که بدست آوری نیز گفته می شود فرایندی است که بواسطه آن شرکت ها مواد اولیه، قطعات، محصولات یا سایر منابع را از تامین کنندگان به منظور انجام عملیاتشان تحصیل می کنند. تامین منبع مجموعه ای از فرایندهای تجارت لازم برای خرید کالاها و خدمات است. برای هر فعالیت زنجیره تامین، مهمترین تصمیم این است که آیا فعالیت مربوطه برون سپاری شود یا در داخل شرکت انجام شود. برون سپاری منجر به مسائل مهمی در پیش روی شرکت می شود و اقدامات در صنایع مختلف معمولا متفاوت اند. مثلا شرکت (Grainger)که یک ارائه دهنده خدمات تعمیراتی، عملیاتی و خدمات نگهداری و تعمیرات (MRO)است و همواره مالک و مدیر مراکز توزیعش بوده است. برعکس حمل و نقل بسته ها از مراکز توزیع به مشتریان همواره به یک طرف سوم برون سپاری شده است ...
دسته بندی: فنی و مهندسی » صنایع

تعداد مشاهده: 21556 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.doc

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 38

حجم فایل:640 کیلوبایت

 قیمت: 70,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    مناسب برای دانشجویان و علاقمندان رشته های مهندسی صنایع، مدیریت و ...

  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل دانلودی، از نوع فایل word و قابل ویرایش می باشد