مقاله ترجمه شده مخازن گونه های لیستریا در سه اقلیم زیستی

دسته بندي : فنی و مهندسی » کشاورزی و زراعت
توضیحات:
مقاله ترجمه شده مخازن گونه های لیستریا در سه اقلیم زیستی، در قالب فایل Word و در 14 صفحه، همراه با فایل pdf مقاله انگلیسی مربوط به سال 2014 در 10 صفحه.

عنوان انگلیسی مقاله:
Reservoirs of Listeria Species in Three Environmental Ecosystems
سال چاپ: 2014


بخشی از متن ترجمه:
مشخص شده که، آب و خاک، آشیانه های[1] اکولوژیکی محوری[2] برای انتقال باکتری لیستریا مونوسیتوژنز به درون گیاه، حیوانات و زنجیره غذایی می­ باشد. در مطالعه پیش رو، 467 نمونه خاکی و 68 نمونه آبی، از 12 مکان مختلف زمین شناختی[3] و زیست محیطی در اتریش از سال 2007 تا سال 2009 جمع اوری شده است. لیستریا در 30٪ خاک ها و 26٪ از نمونه های آبی مورد بررسی و جمع آوری شد.
به طور کلی، گونه غالب در نمونه­ های خاک و آب لیستریا seeligeri ، L. innocua، و L. ivanovii می باشد. لیستریا مونوسیتوژنز، بیماری­زای[4] انسان و حیوان، به طور انحصاری از 6٪ نمونه خاک در مناطق A (منطقه کوهستانی[5]) و B (علفزار[6]) جدا شده است. اولویت­های زیست محیطی مجزا برای L. seeligeri و L. ivanovii که اغلب از مناطق حیات وحش C (دریاچه Neusiedl) و از مکان­هایی در نزدیک محل زندگی نشخوارکنندگان وحشی و اهلی (منطقه A) جدا شد. L. monocytogenes به صورت عالی تشخیص داه شد و نرخ مقاومت به آنتی­ بیوتیک در مناطق A و B را می توان با نزدیکی به زمین های کشاورزی و زیستی شهری مرتبط دانست. نوع توالی چندکانونی لیستریا مونوسیتوژنز این مدارک را اثبات می کند که نوع توالی 37 (ST37، ST91، ST101 و ST517 ) بارها از مناطق A و B، جداسازی شده است. لیستریا مونوسیتوژنز گونه عالی تشخیص داده می­شود و تنوع نژادی که در طول سیل رودخانه Schwarza (منطقه A) و دانوب (منطقه B) در سپتامبر 2007 مشاهده شد، نشانگر پراکندگی آن از طریق نهر می­ باشد.
دسته بندی: فنی و مهندسی » کشاورزی و زراعت

تعداد مشاهده: 22183 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 14

حجم فایل:933 کیلوبایت

 قیمت: 64,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل Word ترجمه مقاله بهمراه فایل pdf مقاله انگلیسی