مقاله ترجمه شده موجودات اصلاح شده ژنتیکی و دلیل رشد آن

دسته بندي : فنی و مهندسی » کشاورزی و زراعت
توضیحات:
دانلود مقاله ترجمه شده موجودات اصلاح شده ژنتیکی و دلیل رشد آن؟ بررسی انتقادی با شعار در بحث سیاست عمومی GMO در غنا، در قالب فایل word و در حجم ۲۷ صفحه، همراه با فایل pdf اصل مقاله به زبان انگلیسی.

تعداد صفحات انگلیسی 35 صفحه (8842 کلمه)      تعداد صفحات ترجمه فارسی 27 صفحه

عنوان انگلیسی مقاله:
Genetically modified organisms and the age of (Un) reason? A critical examination of the rhetoric in the GMO public policy debates in Ghana

سال چاپ: 2016

محل انتشار: Elsevier

نمونه ترجمه:
با استفاده از تجزیه و تحلیل سیاست روایی، ما شعارهای خصمانه سازندگان، در تلاش برای تضعیف و براورد مخالفت با GMOs را به عنوان خطر زیست محیطی و پیش دستی کردن هرچالش برای اعتبار علمی برآورد جبری تکنولوژیکی در بحث سیاسی GMO را در غنا بررسی کردیم. این مطالعه نشان می دهد که گفتمان GMO با چارچوب شعاری، قابلیت آسیب پذیری کشاورز خرده پا و حق مورد استفاده در براورد آن را که در تضاد آن ساخته شده، با درخواست تجدید نظر برای راه حل های پاسخگو را مشروعیت می¬بخشد. ادعاهای جامعه مدنی، بیان می دارد که GMOs به عنوان یک تبعیض آمیز و به عنوان یک خطر زیست محیطی و بهداشتی به انسان حمله کرده است. دولت و دانشمندان در مقابله با راهبردهای شعاری به امید خنثی کردن یا رد ادعای جامعه مدنی سفارش کردند. به عبارت دیگر، دولت و دانشمندان ادعای اینکه GMO تبعیض آمیز بوده و خطری برای سلامت انسان دارد را حاشا می کنند، همچنین فراخوانی برای اقدام به انجام کاری در مورد GMOs را درخواست می کنند.
دسته بندی: فنی و مهندسی » کشاورزی و زراعت

تعداد مشاهده: 19087 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: doc

تعداد صفحات: 35

حجم فایل:249 کیلوبایت

 قیمت: 64,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word ترجمه فارسی+فایل pdf اصل مقاله