بازاریابی در بیمه های تکمیل درمان

دسته بندي : علوم انسانی » مدیریت
توضیحات:
تحقیق بازاریابی در بیمه های تکمیل درمان، در قالب فایل pdf و در 15 صفحه.

بخشی از متن:
سالیانه افراد بسیاری به دلیل مشکلات و بیماری‌های جسمی روانه مراکز درمانی می‌شوند که اغلب به هزینه‌های سرسام آور پزشکی مواجه می‌شوند. هزینه‌هایی که در مراکز درمانی خصوصی به مراتب بیشتر از مراکز دولتی بوده و نیازمند پشتوانه مالی مناسبی از طرف بیماران می‌‌باشد.
با توجه به عدم پرداخت هزینه‌های درمانی به صورت کامل توسط بیمه‌های پایه همچون تأمین اجتماعی، خدمات درمانی، سلامت ایرانیان و ... بیش از پسش وجود یک بیمه‌گر دوم جهت تکمیل و پرداخت سایر هزینه‌های درمانی خارج از تعهد بیمه‌گران پایه احساس می‌گردد. از این رو شرکت‌های بیمه‌ای اختیاری (همچون شرکت سهامی بیمه ایران) وظیفه پرداخت الباقی هزینه‌های خارج از تعهد بیمه‌های پایه را به عهده داشته و با توجه به نیاز مردم اقدام به ارائه این بیمه نامه‌ها با تعهدات و تعرفه‌های مناسب در قالب پکیج‌های مناسب می‌نمایند.

فهرست مطالب:
تاریخچه بیمه ایران
مجوز قانونی تأسیس شرکت سهامی بیمه ایران
چرا بیمه تکمیلی
تعهدات و پوشش‌های بیمه تکمیلی
بازاریابی بیمه
نتیجه گیری و پیشنهادها
فهرست منابع
دسته بندی: علوم انسانی » مدیریت

تعداد مشاهده: 22390 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: pdf

تعداد صفحات: 15

حجم فایل:398 کیلوبایت

 قیمت: 26,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    ابتدا فایل را با با نرم افزار Winrar از حالت فشرده خارج نمایید. برای دانلود رایگان نرم افزار winrar اینجا کلیک کنید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    حاوی یک فایل pdf